IMG_1371 IMG_7096b IMG_7198b IMG_7200b IMG_7203b IMG_7204b IMG_7612c

Bij TIAN spelen zowel jongeren als volwassenen tafeltennis. In onze zaal aan de Witsenstraat in Arnhem Noord trainen we, spelen we recreatief en competitie. Daarnaast worden
gedurende het jaar diverse toernooien georganiseerd. We beschikken over een eigen kantine die open is voor spelers en toeschouwers.

Tafeltennis is een binnensport die je bijna je hele leven kunt beoefenen. De meeste jeugdspelers beginnen vanaf een jaar of 8, en veel mensen blijven hem tot op hoge leeftijd beoefenen, ook in competitieverband!

Voor zowel de jeugd als volwassenen worden trainingen gegeven door onze ervaren trainster Suzanne Dieker. Op deze trainingen leer je de technieken die je nodig hebt om goed te tafeltennissen, zoals serveren, ontvangen, balvastheid, voetenwerk en dergelijke. De trainingen zijn bedoeld voor zowel beginners als voor gevorderden.

Voor de volwassenen zijn er ook ruime mogelijkheden om vrij te spelen. Dit kan zowel in het enkel- als dubbelspel.

TIAN neemt met jeugdteams en seniorenteams deel aan de NTTB-competitie, afdeling Gelre.
Deze wedstrijden worden in teams van 3 spelers gespeeld bij ons in de zaal en bij verenigingen in onze afdeling Gelre (bijvoorbeeld Nijmegen, Wageningen, Renkum). Deze wedstijden zijn een leuke combinatie van individueel sporten in teamverband. Omdat de teams uit meer dan 3 spelers bestaan, is het geen probleem als je een keer niet kan spelen.

logo tafeltennis