Toernooien en overige activiteiten

Gedurende het jaar worden er diverse toernooien voor senioren georganiseerd:

• Oliebollentoernooi: dit toernooi wordt in de eerste week van januari gehouden, en wordt meestal met gewijzigde spelregels gespeeld.
  • Clubkampioenschappen: hier wordt niet alleen bepaald wie zich dat jaar de beste van de club mag noemen; het is een gezellig toernooi waar alle senioren aan deel kunnen nemen.
  • The Battle of Arnhem: dit toernooi wordt jaarlijks gehouden tegen Treffers, de tafeltennisvereniging in Arnhem-Zuid.
  • Wiltschut: dit is een toernooi van afdeling Gelre na de voorjaarscompetitie, waar meestal zo’n 3-4 teams aan deelnemen, met alle speelniveaus door elkaar heen. Er wordt met een handicap gespeeld, waardoor mensen met een lager niveau alsnog kunnen winnen.

Je kan als lid ook deelnemen aan andere toernooien, zoals de Gelderse kampioenschappen, 55+ toernooien enz.

Jaarlijks wordt er door de feestcommissie een TIAN-feest georganiseerd voor alle leden, waarbij ’s middags een activiteit voor jong en oud wordt gehouden, gevolgd door een BBQ en een feestelijk avondprogramma.